pondělí 19. září 2011

Klatovy


Z víkendové akce na chatě u kolegyně na téměř samotě u Klatov nakonec vylezly jen dvě panoramata. Foceno je to na louce nad obcí Dlažov. Ostatní fota jsou momentky, což je jaksi soukromá záležitost.

Aktualizace: Domluvil jsem svolení k publikování ještě dalších dvou panoramat z místa, kde jsme pobývali.



Klatovy

5 komentářů:

  1. Lafi, už několik dní mi u tebe nejdou odeslat komentáře. Mám takový dojem, že to nejde nikomu. Zkouším to přes Mozillu, snad se zadaří.
    Fotky máš moc pěkné, ty panoramatické snímky se mi obzvlášť líbí! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To je mrzuté, ale chyba zdá se není na mé straně. Snad už to bude dobré.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ta panoráma je úžasná! kráásne zachytená príroda!

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za komentář, snažil jsem se :-)

    OdpovědětVymazat