pondělí 5. září 2011

Bystřička po ránu



Během mého pobývání na téměř samotě v kopcích se mi v hlavě vyklubal nápad pořídit nějaké fotografie při východu slunce. I když jsem většinou chodil spát tak říkajíc se slepicemi, přece jen když se v takové pustině setmí, je opravdu tma a není co dělat. Na televizi se mi koukat nechtělo a tak jsem nařídil budík na šestou a šel chrnět.

Po nedobrovolném probuzení se mi stejně z postele moc nechtělo, ale nakonec fotografická touha zvítězila, byť těsně :-) Následovala lehčí hygiena, převážně na probuzení, pidi snídaně a šlo se. Už z předchozích dnů jsem měl vytypovaná místa odkud se dá fotit, a tak nebylo moc co řešit. Jen mě mrzí, že jsem nestihl vyčištění čipu zrcadlovky před dovolenou.


Bystřička po ránu

3 komentáře:

  1. Lafi, to je dobře, že ses přemohl a vstal brzy. Ranní mlha a východ slunce jsou nádherné. Kvůli takovým záběrům bych neváhala vstát třeba ve čtyři ráno! Díky za tu krásnou podívanou. Hanka
    P.S. Ten pobyt na samotě v kopcích ti příšerně závidím, jsem úplně zelená!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já díky za hezký komentář :-) Ještě ti snad už můžu prozradit, jestli věci dopadnou podle očekávání, strávím v chaloupce nějaký čas v zimě. Ale nechme se překvapit, nerad bych to zakřikl.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, aby to vyšlo!

    OdpovědětVymazat