pondělí 28. května 2012

Velká Chuchle podruhé


Minulou neděli jsem se vydal zase do Chuchle na dostihy. Počasí tentokrát přálo, možná až moc. Krátce a jasně, byl hic jak blázen a slunce se nás snažilo ogrilovat zaživa. Oproti minule byl menší problém s ostrým světlem, které vykouzlilo jednak vysvícená místa, druhak černočerné stíny. Abych měl slunce alespoň trochu za zády nebo ze strany pobíhal jsem kolem tratě jako bodnutý včelou až mě přeci jen štěstí přálo a já se uvelebil v první zatáčce. Pevná dvoustovka se ukázala moc dlouhá na tohle místo a tak putovala do batohu. Míto ní se na foťáku uhnízdilo další pevné sklo, tentokrát s hodnotou padesát. A s ním je focená většina fotografií. Začínám si uvědomovat, že by to pro takové focení chtělo něco mezi.

Velká Chuchle podruhé

3 komentáře:

  1. Opět skvělé snímky, Lafi. Já jednou zkoušela fotit motorky na trati, ale vzdala jsem to. Tobě se daří zachytit pohyb moc dobře. Dovedu si představit ty vražedné podmínky, pobíhat ve vedru kolem trati je děs.
    Zdravím a děkuji za komentáře u mě. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou profesionální reportážní snímky. :-) Vážně jsou velmi kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za komentáře. Koníci jsou super, jen je potřeba si dobře stoupnout. Můžu jen závidět akreditovaným fotografům jejich volný pohyb po závodišti.

    OdpovědětVymazat