čtvrtek 24. května 2012

Dračí lodě už i v Litoměřicích


Na státní svátek se jel na Labi v Litoměřicích další závod těhle štíhlých dlouhých lodí s dračí hlavou a ocasem. Slunce svítilo jako pominuté, nejzajímavější okamžiky se děly něco málo po poledni,  to znamenalo hodně intenzivní téměř protisvětlo s ostrými stíny. Do té doby jsem netušil, že budu nucený jít s ISO někdy dost nahoru a expozici ještě dorovnávat v počítači. Fotil jsem už jejich několikátý závod a je pořád těžší vymyslet nové záběry. Jestli se na dračí závody ještě někdy dostanu, nejspíš si pronajmu člun :-)


GP Litoměřice

6 komentářů:

  1. Krásné, čisté fotky..:) Nádherné lodě a musel to být zábavný den. I počasí se povedlo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, odpoledne se povedlo, jen jsem se jako vždycky zkraje léta trochu přismahnul :-)

      Vymazat
  2. Lafi, tebe ty dračí lodě nějak chytly! Fotky máš teda parádní, tohle já fotit neumím, ani mě to nějak zvlášť nebaví, ale tvoje reportáž se mi moc líbí.
    Přeji prima víkend! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, celkem je to zábava a takové neformální. Jasně, každý fotí co ho baví. Poslední dobou jsem nějak čím dál línější tahat se s foťákem po kopcích, zvlášť v tomhle vedru :-) Díky za koment

      Vymazat
  3. Dračí lodě se ti opět povedly, jako kdybych na závodech byla osobně.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš to zkusit. Snad každé větší město u vody má už dneska posádku. Je to i legrace :-)

      Vymazat