úterý 5. června 2012

Cesta za vínem


O víkendu jsme s klukama zvládli "Vinařský triatlon" v krásném koutu naší země a to v Němčičkách. Jelikož start byl brzo ráno, odjeli jme už v pátek odpoledne. Samozřejmě co čert nechtěl, kus za Průhonicema se z D1 stalo parkoviště. Chvíli poté se slušně rozpršelo a takové počasí nám vydrželo až do Brna. Naštěstí do dojezdu na místo ubytování v místním ZD už mračna dala pokoj. Trochu jsme se báli o počasí v den závodu, ale to vyšlo na výbornou. Navečer nás Petr namlsal ochutnávkou ve sklípku na Kraví hoře a tak se i stalo. Cestou jsem nafotil pár krajinek, čistě od boku a bez stativu.

Němčičky

4 komentáře:

  1. Těch pár krajinek jsi nafotil moc pěkně, Lafi! Cesta za vínem se určitě vydařila, ale já z ní mám husí kůži, před několika roky jsem totiž trochu přehnala ochutnávku ve vinném sklípku jednoho známého! Brrrrrrr, je mi zle, když si na to jen vzpomenu! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NJ, víno je někdy zrádné. A co jsem zjistil, většina vzorků byla dost sladká, někdy se až lepily k sobě rty. Po takovém víně věřím, že může bolet hlavička :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné krajinky...:) Já jsem se z jedné ochutnávky vín vracela na kole...Taky zážitek... ;)

    OdpovědětVymazat