pátek 5. října 2012

Korsika na kajaku


Minulou sobotu jsme se vraceli z dovolené na Korsice. Nebylo to tradiční mastňácké válení na pláži, pádlovali jsme na mořských kajacích podél severozápadního pobřeží.  Mimo jiné přišlo na řadu odzkoušení nového "podvodního" pouzdra na zrcadlovku, a tak jsou některé fotky pořízené přímo na vlnách.

PS: Některé snímky jsem fotil za jízdy autem, přes tónované sklo, a podle toho taky vypadají.

Korsika na kajaku

5 komentářů:

  1. Nádhera. Teda já jsem člověk hodně výřečný, ale tady se mi nedostává slov. Překrásné místo...super fotečky..a ta modrá (ať už nebe, nebo voda) je prostě úchvatná...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Až dám všechny fotky dohromady, snad vyjdou i ty, focené přímo z moře. To by mohlo být taky zajímavé. Pádlování mě zase chytlo, takové fotky možná nebudou poslední :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mi úplně spadla brada, Lafi! To jsou úžasné záběry, fakt mi doslova vyrazily dech. Taky bych se v životě neválela po pláži, ale snažila bych se co nejvíc vidět a vyfotit. Dovolená na Korsice musela být fantastická!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo to špatné, opravdu doporučuju. A nevyjde to moc draho, zvlášť když je ubytování pod širákem :-) Jestli to příští rok vyjde, rád bych se mrknul někam na sever. Ale chtělo by to alespoň na dva týdny, takhle je to na mě moc krátké.

      Vymazat
  4. Jsi vážně dobrej,Lafi, na suchu i na vodě!

    OdpovědětVymazat