středa 5. září 2012

Helikoptérou kolem Mělníka


Minulou sobotu se v Hoříně konala, jestli se to tak dá říct, oslava. Mělo to svůj důvod, před deseti lety se tudy, a samozřejmě i přilehlými vesnicemi prohnala povodeň. Na místním hřišti bylo k vidění spousta soutěží pro děcka a součástí toho všeho si mohl člověk zakoupit letenku na vrtulník. Nezaváhali jsme, a tak vzniklo i pár fotek rovnou z kokpitu.

Helikoptérou kolem Mělníka

8 komentářů:

  1. Lafi, dlouho ses neukázal a teď tohle! Takové skvělé fotky, focení z vrtulníku ti závidím, ale mě by tam nikdo nedostal, jedině snad v bezvědomí při přepravě do nemocnice! ;-)
    Úžasné snímky, to ses teda vytáhl!

    OdpovědětVymazat
  2. Tééééda! Skvělé fotky a ten zážitek ve vrtulníku ti fakt závidím! Mít já tu možnost, tak neváhám ani vteřinu... 8-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, byla to docela prča, ale dost krátká. CHtěl bych si to zopakovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím! Před pár lety jsem prubla motorové rogalo s pilotem a dala jsem si to hned dvakrát za sebou (nad Bezdězem a v okolí)! Pilot nechtěl uvěřit! :-)) Potřeboval totiž ještě zátěž pro přelet na další letiště do hangáru a jak jsem tu kombinézu měla už napůl sundanou, tak jsem jí bleskově zase natáhla nahoru a už jsem se mu zase rvala zpátky dovnitř 8-) Stejně nechtěl nikdo jiný letět podruhý... ;) A dneska bych to ochotně dala znovu...:)

      Vymazat
  4. Teda Ty se nezdáš :-) Jen by mě zajímalo, jak se dá z takového rogala fotit. Nemusí se člověk držet takové té tyčky aby nespadnul?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nefotila jsem. Dole mě točili i fotili, ale já jsem sebou foťák nevzala. A dobře jsem udělala, protože okolo bylo tolik krásy ke koukání, že bych to ani nestihla. Nevím, kolik typů motorových rogal existuje, ale tohle mělo dvě sedačky. Na nižší seděl pilot a řídil a o kousek výš a mírně za ním je druhá sedačka. No a na ní jsem bydlela já... a pilota jsem se držela za ramena..:) Vyfasuješ teplou kombinézu (vešla bych se do ní dvakrát), obrovský brýle přes půl obličeje (vypadala jsem jako potápěč) k tomu přilbu a velký teplý rukavice (opět velikosti sloní) - no prostě - děsně mi to slušelo a skvěle jsem si to užila 8-) ;)

      Vymazat
    2. Je zajímavé, s čím vším se dá létat. V takovém samoletu bych nejspíš byl krapet nervózní, ale zřejmě to mají vyzkoušené. Ze země byl na vás asi pěkný pohled, takové hodně dobře odvětrané letadlo :-)

      Vymazat
    3. Přesně tak..:) Prostě letadýlko s motorem, který tam lidi (chlapi) hodně okukovali - mám to na fotkách. A pilota jsem ve vzduchu poprosila (musela jsem přeřvat motor i vítr), jestli by se s tím dalo nad letištěm trochu víc nalítnout k zemi a pak zase nahoru...prostě kapánek tam mé čekající přátele vyplašit. Šlo to skvěle a moc se mi to líbilo! :) Jim už míň, ale vzali to s humorem. Když jsem pak děkovala pilotovi za skvělý let, poděkoval i on mně, protože prý to má vždycky jen jako práci a výdělek, ale tentokrát to měl i jako zábavu...;) Tak bylo potěšení na obou stranách - a tak to má být ;) :).

      Vymazat