neděle 22. července 2012

Několik svatebních

Přátelé se, pravda už před časem, brali a tak jsem je při té příležitosti zvěčnil na fotografiích.

Svatební

5 komentářů:

  1. Pěkné fotky...a přeju štěstí novomanželům...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné záběry, Lafi! Jestlipak ti dali novomanželé souhlas ke zveřejnění fotek?! V každém případě jim dodatečně přeji v manželství všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, díky za komentáře. Jestli mám taky něco prozradit, tak teď už manželé jsou mými dobrými přáteli řadu let a pozvali si mě spolu s ještě jedním kamarádem coby svatebního fotografa. Můžu říct, byly to opravdu nervy :-O
    Samozřejmě souhlas se zveřejněním mám, a dobrovolně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě so omluvím za můj komentářový půst na Vašich blozích. Rozhodně to není tím, že bych na Vás zanevřel, jen mám pobíhání kolem bydlení a na focení a web mi nezbývá tolik sil.

    OdpovědětVymazat
  5. Lafi, neomlouvej se a nedělej si starosti, až budeš mít čas, stavíš se. Držím palce, abys všechno dobře zvládnul! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat