úterý 31. ledna 2012

HC Mělník - Sršni Kutná Hora


V sobotu proběhlo na Mělnickém zimáku klání v hokeji, a jelikož jsem se tou dobou vyskytoval v rodném městě i s foťákem, nebylo co řešit. Teď už jsem věděl přesně do čeho jdu, proto se na těle přístroje objevila má oblíbená pevná dvoustovka.

První třetinu objektiv posloužil dobře, ale o přestávce, při obíhání kluziště se mi zalíbilo místo hned za soupeřovou brankou, těsně u plexiskla. Proto na některých fotkách uvidíte takový mlhavý závoj, to je ušmudlané a poškrábané plexi. Z takového místa se fotilo úplně jinak, člověk byl přímo v "ději". Jako menší ohnisko se osvědčil objektiv 17-40/4 mm, i když s odstupem času si říkám že jsem měl zkusit pevnou 50.

Hokej to byl výborný, nejen že domácí vyhráli opravdu výrazným rozdílem 11 : 1, a tím pádem se urodilo dost branek, ale i vzájemné klání jednotlivých hráčů bylo skvělé. Titulek tohoto článku by taky mohl znít "Jak se hubí sršni" :-) Ke konci zápasu se dokonce schylovalo k nefalšované bitce. Z mého pohledu to chce ještě nějakou tu praxi, hokej je opravdu dost rychlý sport a co propásnete to zkrátka nemáte. Při focení se mi stala jedna kuriǒzní příhoda, v největším zápalu se mě jakýsi starší pán zeptal pro jaké noviny fotím :-) Bylo třeba mu vysvětlit, že maximálně pro svůj blog, na  větší prezentaci v tisku se ještě necítím.

HC Mělník - Sršni Kutná Hora

4 komentáře:

  1. Lafi, to je sice pěkné, ale nějaká krajina by nebyla?! Hokej tedy moc nemusím! Jak se má Arnošt, už jsi ho na blogu dlouho neukázal! A na procházky nechodíš?
    Promiň, že jsem takový "rejpal"! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krajinka bude, tedy něco na ten způsob, neboj ;-) Když jsem psal o mé přítomnosti na MK s foťákem, nebylo to jen kvůli hokeji. Rád bych vytvořil dokument jednoho místa, nejlépe i s historií. Nechci to odbýt a teď nemám až tolik času kolik do toho chci dát. Zkus vydržet.

    OdpovědětVymazat
  3. Vydržííím! S tím dokumentem máš dobrý nápad, taky mě napadají různé věci, ale k jejich realizaci nemám dostatek času a trpělivosti.

    OdpovědětVymazat