pondělí 5. srpna 2013

Nový web

Ahoj,

po delší době se mi podařilo dokončit nové webové stránky na vlastní doméně. Jde čistě o prezentaci našich výprav za dobrodružstvím, ať už po souši, nebo na vodě. A tudíž troubím do světa, nové stránky mají adresu


Díky za návštěvu :-)

8 komentářů:

  1. Super! Mám uloženo v oblíbených :). A tvoje původní weby budou fungovat dál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že ano. Takové věci se nehodily na tyhle stránky, a tak jsem napsal nové. A když už, tak "z gruntu" :-)

      Vymazat
    2. Tvůj nový web je moc pěkný, už se v něm přehrabuju 8-) , ale trochu mi tam chybí návštěvní kniha. Nebo jsem jí přehlídla? Starat by ses o ní nemusel, a (nejen) já bych mohla napsat pochvalný komentář... ;)

      Vymazat
    3. Naskriptovat návštěvní knihu není takový problém, ale jde o další věci: Rozběhat kvůli jedné stránce Apache, PHP a ošetřit bezpečnost se mi nechce, tedy nemám na to čas. Chystám se přesunout oba blogy na svou doménu, tak při tom by to bylo možné. To ale nebude hned.

      Vymazat
    4. Aha, netušila jsem, že je to taková složitost :) Nevadí, tak důležité to zase není. Hlavní je, že je tam co číst a prohlížet. Jsi úchvatný psavec a dobře se to čte! :)

      Vymazat
    5. Ono by se dalo na web "naroubovat" nějaké hotové řešení, ale nechci být závislý na další platformě. A probírat se cizími kódy je opruz.
      Na mém psaní je pořád co zlepšovat, ale díky za kompliment :-)
      Jestli používáš nějakou RSS čtečku, můžeš si dát mé stránky k odběru novinek.

      Vymazat
  2. Hele, človíčku (zdravím tě) - ty tvoje tulácký stránky - to je jako když se pustím do buráků. S nima taky nejde přestat! ;) A já mám teď tak málo času... :-I Ráda jsem si ale početla o Drábských světničkách, protože jsem je letos nestihla. A mám toho tam u tebe ke čtení a prohlížení ještě fůru - to abych kradla čas ;) a nebo to nechám na dlouhý zimní večery 8-) Každopádně děkuju za pěkný počtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó díky za slova chvály, až se celý červenám. Ne, vážně jsem rád že se líbí.

      Vymazat