středa 13. července 2011

České Středohoří


V polovině předminulého týdne se mi hlavou prohnala kacířská myšlenka zavandrovat na pár dní někam blízko domova. Po prohlídce mapy zvítězilo České Středohoří. Nakonec jsme jeli pouze ve dvou, ale vůbec to nevadilo. Ze začátku jsem si hrál s myšlenkou na přibalení zrcadlovky, ale po potěžkání sbaleného batohu mě to rychle přešlo. Všechny fotky tudíž má na svědomí starší kompakt Panasonic FZ8 a je to na fotkách znát. Počasí bylo pro nás už tradiční, většinu času nám propršelo.

Vandr České Středohoří

2 komentáře:

  1. Zajímavé fotky. Zvlášť pro mě, protože tady u nás jsou hory úplně jiné. Svým způsobem to vnímám jako určitý druh exotiky.)

    OdpovědětVymazat
  2. Oni to vlastně ani hory nejsou, spíš takové kopce. I když často docela krpály, takže to převýšení je i přes půl kilometru.

    S tou exotikou si mě dostal :-D

    OdpovědětVymazat